Dr Oz: 5 alimente ca să ai colesterolul mic

Evaluare utilizator: 0 / 5

Steluță inactivăSteluță inactivăSteluță inactivăSteluță inactivăSteluță inactivă
 

ciocolata

Specialistul propune persoanelor care au un nivel ridicat al colesterolului rău să includă în alimentaţia lor zilnică cele 5 alimente recunoscute pentru efectul lor benefic pentru inimă. Iată care sunt acestea:

 

Frunzele de la sfecla roşie

Nu le arunca atunci când sunt proaspete, deoarece aduc beneficii numeroase pentru sănătatea inimii, susţine Dr. Oz. O cană cu frunze de sfeclă gătite la abur conţine fibre insolubile, nutrienţi care blochează absorbţia colesterolului, explică specialistul. De asemenea, acestea conţi şi mult potasiu care scade tensiunea arterială.

Ciocolata neagră

Ciocolata cu un conţinut peste 70% de cacao are un rol benefic asupra inimii, subţiază sângele şi măreşte flexibilitatea vaselor sanguine. Astfel, riscul bolilor de inimă este mult diminuat, susţine Dr. Oz.

Uleiul de măsline extravirgin

Are o combinaţie de substanţe care au un impact puternic asupra colesterolului rău, scăzându-i nivelul, fără să afecteze cantitatea de colesterol bun care este esenţial pentru sănătate. Cantitatea zilnică recomandată de uleiul de măsline de calitate este de două linguri, în loc de alte grăsimi saturate.

Usturoiul

O linguriţă de pudră de usturoi sau un căţel de usturoi pe zi împiedică apariţia bolilor de inimă. Potrivit specialistului, usturoiul previne depunerea colesterolului în pe pereţii vaselor de sânge, menţinând astfel arterele flexibile.

Merele

Conţin fibre şi flavonoizi care reduc colesterolul rău şi ajută la stabilizarea nivelului de zahăr din sânge. Dr. Oz îţi recomandă să mănânci zilnic un măr pentru a te feri de bolile de inimă.