Austriecii de la Porr sunt bine mobilizați pe Tigveni-Curtea de Argeș, iar autostrada prinde cu adevărat contur.
Stadiul fizic se apropie de 50%. La aproape un an de la startul forării propriu-zise, octombrie 2023, săpătura la tunel a ajuns la 900 metri pe sensul spre Curtea de Argeș și puțin peste 750 metri pe celălalt din totalul de aproximativ 1350.
În curând se vor monta schelele pentru hidroizolație și cofrajul necesar betonării pereților-casetă. La tunel se lucrează nonstop, 24/24, 7 zile din 7. Și restul tronsonului arată bine, așa cum vedeți din imagini. Deși vorbim doar un ciot ca lungime, proiectul este dificil, pe lângă tunel având numeroase structuri lungi și înalte dar și câteva consolidări dificile în versanți pretențioși.
Sunt șanse că vom putea circula pe cei aproape 10 kilometri dintre Curtea de Argeș și Tigveni în decembrie 2026, puțin înainte de termenul contractual, martie 2027.